Kodėl mes tai darome

Daugelis tyrimų rodo, kad darbo rinką, per artimiausius 15-20 metų ištiks didžiuliai pokyčiai – keisis gamybos procesai, daugelis jų bus automatizuota. Dirbtinis intelektas, mašininis mokymasis, robotika jau dabar verčia mus keisti ugdymo procesus ir galvoti,  ko ir kaip vaikai turi mokytis.

 

McKinsey Global instituto atliktas tyrimas skelbia, kad 800 000 000 darbo vietų pasaulyje iki 2030 metų pakeis automatizuotos technologijos (tai bus 14 proc. nuo visos darbo jėgos pasaulyje). Tačiau tokie įgūdžiai, kaip kūrybingumas, bendradarbiavimas, kritinis mąstymas bus kaip niekad reikalingi tam, kad vaikas galėtų jaustis tvirtai ir pasitikėtų savimi.

 

Todėl, mūsų tikslas yra puoselėti žmogiškuosius įgūdžius, kurie mus skiria nuo mašinų ir kompiuterių. Tikime, kad žaidimu grindžiamas mokymas yra geriausias būdas paruošti vaikus ateičiai.  Žaidimas ir mokymasis yra neatsiejami dalykai. Vaikai, turėdami tikslą žaidimo metu, gebės dar DAUGIAU investuoti į mokymosi procesą. Vaikas išmoksta spręsti kasdienes problemas, tyrinėti, išlaikyti susidomėjimą ugdymo proceso metu, mokytis iš klaidų.

 

Žaidimas yra vienas iš svarbiausių vaikų ugdymo procesų. Nuo PIRMŲ DIENŲ iki pilnametystės ši veikla yra labai svarbi teigiamam vaikų vystymuisi ir jų gebėjimui lavinti ateityje REIKALINGUS ĮGŪDŽIUS.

MĄSTYMAS

EMOCIJOS

ĮGŪDŽIAI

ŽAIDIMAS

  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • RSS Social Icon

Komanda

Roman Šarpanov

CEO

  • Grey LinkedIn Icon

Artiom Kalinin

web developer

  • Grey LinkedIn Icon
  • Facebook Social Icon
  • Instagram
  • LinkedIn

© 2020 MISIJA:STEAM. Proudly created with Wix.com